poniedziałek, 10 maja 2010

Kontuzja Hushovda

Thor Hushovd (Cervelo) złamał obojczyk podczas niedzielnej jazdy treningowej we Włoszech.



Norweski sprinter upadł w czasie treningu. Dzisiaj powinien przejść operację. "Trenowałem z kilkoma kolarzami i nie zauważyłem przechodzącej w poprzek jezdni dziewczynki. Niestety uderzyłem w nią. Po upadku od razu podszedłem do niej, żeby pomóc, ale zauważyłem, że to ja potrzebuję lekarza. Całe szczęście dziewczynce nic się nie stało" - powiedział Hushovd.

Obecny sezon jest dla Norwega pechowy. Nie mógł pokazać pełni swoich możliwości w wiosennych klasykach, ponieważ zmagał się z chorobą. A teraz doznał poważnej kontuzji. Biorąc pod uwagę główny cel Hushovda na ten rok, czyli Tour de France, nie ma on zbyt wiele czasu na rehabilitację.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna