wtorek, 5 października 2010

Freire: wszyscy jechali przeciw Hiszpanii

Jeden z głównych faworytów do zdobycia mistrzostwa świata podzielił się opinią na temat zawodów, w których zajął 6. miejsce.


„Jestem zawiedziony, bo miałem szansę na zwycięstwo. Cały czas byłem wśród pierwszych kolarzy peletonu. Widziałem, że wielu zawodników nie było z tego powodu zadowolona. Kiedy tylko na moment moja pozycja się pogorszyła peleton przyspieszył. Popełniłem jeden błąd w czasie całego wyścigu, ale został on wykorzystany. Myślę, że peleton jechał przeciw reprezentacji Hiszpanii” – powiedział Freire.

Hiszpan planuje zakończyć karierę w 2011 roku, więc będzie miał jeszcze tylko jedną szansę na zdobycie tęczowej koszulki. Następne mistrzostwa świata odbędą się w Kopenhadze.

Etykiety: ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna