czwartek, 30 września 2010

Reakcje po zawieszeniu Contadora

Bjarne Riis i Greg Lemond komentują informacje na temat zawieszenia Alberto Contadora za stosowanie środków dopingujących.


Bjarne Riis, szef Saxo Bank, który tworzy zupełnie nowy zespół i podpisał kontrakt z Contadorem jest ostrożny: „Na razie nie mam czego komentować. Trzeba poczekać na wyniki dochodzenia. Rozmawiałem z nim na ten temat. Powiedział mi to, co pewnie powie na konferencji, że klenbuterol znalazł się w jego organizmie z powodu spożycia skażonego posiłku”.

Greg Lemond, trzykrotny triumfator Tour de France i wielki orędownik walki z dopingiem, również nie wypowiada się w sposób bardzo zdecydowany. Chociaż zwraca uwagę na aspekt wizerunkowy całej sytuacji: „Jestem mi trudno uwierzyć, że profesjonalista pokroju Alberto Contadora ryzykowałby przyjmowanie środków dopingujących. Nie ulega jednak wątpliwości, że bez względu na rezultaty śledztwa, Contador straci wiele i bezpowrotnie z punktu widzenia wizerunku”.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna