środa, 25 listopada 2009

Zubeldia: stawiam na RadioShack


Haimar Zubeldia potwierdził, że dołączy do sporej grupy zawodników i działaczy, którzy opuścili Astanę i przeszli do RadioShack.

Po długich negocjacjach, Hiszpan rozwiązał za porozumieniem stron kontrakt jaki wiązał go z kazachską drużyną do końca 2010 roku.

"Ze sportowego punktu widzenia wydaje mi się, że to najlepsza decyzja jaką mogłem podjąć. Kiedy przechodziłem z Euskaltel do Astany podpisywałem umowę z zespołem prowadzonym przez Johana Bruyneela. Po jego odejściu do RadioShack, występy w amerykańskiej drużynie stały się dla mnie priorytetem. Johan Bruyneel zawsze we mnie wierzył i bardzo chciał, żeby dołączył do jego nowego zespołu" - powiedział Haimar Zubeldia.

Strata Zubeldii może się okazać dla Astany bardzo dotkliwa. Był jednym z jej najważniejszych kolarzy i bardzo dobrze wspierał liderów podczas Tour de France, który sam ukończył na wysokim 27. miejscu. W klasyfikacji generalnej wyścigu Vuelta a Espana zajął 14. miejsce, co biorąc pod uwagę fakt, że jeździł niemal bez przerwy od lutego, jest wynikiem godnym podziwu.

Etykiety: , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna