niedziela, 22 listopada 2009

Kolejny kolarz w RadioShack


Dmitriy Muravyev (na zdj.) zdecydował się na opuszczenie Astany i podpisanie kontraktu z nowym amerykańskim zespołem - RadioShack.

30-letni zawodnik jest już jedenastym kolarzem, który zdecydował się na przejście z Astany do RadioShack. Na taki ruch liczy Haimar Zubeldia, który wciąż negocjuje warunki rozwiązania kontraktu z kazachskim zespołem.

Astana dość późno rozpoczęła ofensywę i wielu specjalistów uważało, że działa na transferowym zbyt wolno. Tym razem jest zupełnie inaczej. Wraz z pojawieniem się informacji o przejściu Muravyeva do RadioShack, kazachski zespół poinformował o podpisaniu kontraktu z Gorazdem Stangeljem.

36-letni Słoweniec w sezonie 2009 bronił barw Liquigas. "Podpisałem roczną umowę z Astaną dzień przed Giro di Lombardia. Zmusiło mnie do tego zachowanie mojego ówczesnego zespołu, który z podpisaniem nowego kontraktu czekał do ostatniej chwili. Liquigas zaproponowało mi w końcu warunki nowej umowy, ale tylko dlatego, że miałem oferty od innych ekip. Jest mi smutno, że muszę odejść, ale jednocześnie się, że trafiłem do Astany" - powiedział Gorazd Stangelj.

Etykiety: , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna