wtorek, 24 listopada 2009

Roe w Livestrong


Australijski kolarz Tim Roe (na zdj. z przodu) podpisał kontrakt z zespołem Trek-Livestrong.

 20-letni zawodnik ma za sobą bardzo dobry sezon i otrzymał wiele propozycji. Zdecydował się na związanie się z zespołem Lance'a Armstronga.

"Decyzja o podpisaniu kontraktu z ekipą Livestrong wcale nie była prosta, ponieważ otrzymałem wiele innych bardzo dobrych ofert. Przekonało mnie profesjonalne wsparcie, jakie daje ten zespół zwłaszcza ze strony Lance'a i Axela Merckxa" - powiedział Tim Roe.

Roe mówi również o swoich planach startowych w przyszłym roku. "Mam nadzieję na dobry program startów. Chciałbym startować w większych niż do tej pory wyścigach U-23. Myślę, że najważniejszym startem w przyszłym sezonie będzie dla mnie Baby Giro" - wyjawił Australijczyk.

Australijczyk spotka się ze swoimi kolegami podczas pierwszego obozu przygotowawczego w grudniu.

Etykiety: , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna