środa, 13 października 2010

Nuyens w Saxo Bank

Nick Nuyens podpisał kontrakt z Saxo Bank-SunGuard.


Belg podpisał z zespołem Bjarne Riisa dwuletni kontrakt. Przez ostatnie dwa lata występował w Rabobank.

30-letni kolarz otrzymał kilka propozycji. Jego usługami zainteresowane były Quick Step i Cofidis. „Wybór nie był prosty. Występowałem już w Quick Step i Cofidis i dobrze się tam czułem. Niestety Patrick Lefevere mógł zaproponować mi tylko roczny kontrakt, a mentalność francuska nie jest moją ulubioną” – powiedział Nuyens.

Belg wyjaśnił również co przekonało go do Danii: „W Saxo Bank złapię oddech. Patrzę na swoją przyszłość z większym entuzjazmem. Zwłaszcza, że ekipa bardzo zabiegała o podpisanie ze mną kontraktu. Przekonała mnie również filozofia prowadzenia zespołu”.

Najlepszym okresem w karierze Nuyensa był sezon 2005, kiedy wygrał dwa etapy Tour of Britain i triumfował w klasyfikacji generalnej wyścigu. Był również najlepszy w GP de Wallonie. Zwyciężył również w zeszłorocznej edycji tego wyścigu. W sezonie 2010 odniósł tylko jeden triumf – etap Tour of Austria.

Bjarne Riis ma spory problem ze skompletowaniem drużyny po tym, jak odeszli z niej bracia Schleck i Fabian Cancellara. Niepewna jest również przyszłość Alberto Contadora. Na razie pewni występu w Saxo Bank, z wiodących postaci, są Richie Porte, Niki Sorensen, Chris Anker Sorensen i Gustav Larsson.

Etykiety: , , , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna