czwartek, 7 października 2010

Zespoły uzupełniają kadry

Większość zespołów dokonała najbardziej spektakularnych transferów. Teraz uzupełniają kadry zawodnikami, którzy powinni pełnić rolę przede wszystkim pomocników. Okienko transferowe zamyka się 20. października.


Do zespołu HTC dołączył aktualny mistrz Irlandii Matt Brammeier (na zdj.). 25-latek nie ma łatwego życia. Dwa lata temu został potrącony przez ciężarówkę. Ciężko ranił dwie nogi, ale przeszedł udaną rehabilitację. W sezonie 2009 startował w An Post-Sean Kelly.

„Jestem niesamowicie szczęśliwy, że dołączę do HTC-Highroad. To najlepsza drużyna na świecie i wielkim honorem jest, że kierownictwo we mnie wierzy. Będę pracował bardzo ciężko. Dołączenie do HTC po tak ciężkiej kontuzji, jaką miałem, jest jak spełnienie marzeń” – powiedział Brammeier.

Na przenosiny z Astany do Geox-TMC zdecydował się David de la Fuente. Hiszpan w latach 2004-2009 występował w poprzedniej „wersji” tego zespołu Saunier Duval. W 2010 roku podpisał kontrakt z Astaną, gdzie pełnił rolę pomocnika Alberto Contadora.

Oscar Pujol opuszcza Cervelo TestTeam. Jego nowym zespołem będzie Omega Pharma-Lotto. „Podpisałem kontrakt kilka dni temu, ale już zdążyłem wykonać test mocy. Kiedy na początku Vuelta a Espana Cervelo ogłosiło połączenie z Garminem, mój ojciec pomógł mi w poszukiwaniu nowej drużyny. Rozpoczęliśmy rozmowy z Omegą i wiedzieliśmy od razu, że są mna najbardziej zainteresowani”. Pujol ukończył najtrudniejszy etap Vuelty, kończący się podjazdem na Bola del Mundo, na bardzo dobrej 12. pozycji. Jego rolą będzie wspieranie Jurgena Van Den Broecka w górach.

Lampre potwierdziło podpisanie kontraktu z Leonardo Bertagnoliim. Włoski góral wystepował do tej por w Androni Giocattoli. W swojej 9-letniej karierze wygrał 16 wyścigów.

Leonardo będzie bardzo ważnym członkiem naszego zespołu. Będzie przede wszystkim pomagał liderom – Cunego i Scarponiemu, ale będzie miał też okazje do walki o zwycięstwa na swoje konto” – powiedział Giuseppe Saronni, menedżer Lampre.

Etykiety: , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna