czwartek, 7 października 2010

Fuglsang powoli żegna się z Saxo Bank

Jakob Fuglsang przygotowuje się do ostatnich wyścigów w barwach Saxo Bank.


Duńczyk weźmie udział w Giro dell’Emilia, GP Beghelli i Giro di Lombardia. „Moja forma jest całkiem niezła. Mam na koncie niezłe wyścigi w ostatnim czasie, dlatego jestem spokojny o nogi. Chciałbym osiągnąć dobry wynik przede wszystkim w Lombardii” – powiedział Fuglsang.

Młody kolarz jest uważany za jednego z najzdolniejszych kandydatów do walki o czołowe miejsca w największych wyścigach sezonu. Uważa, że ten sezon dał mu najwięcej doświadczeń w dotychczasowej karierze: „Wiele nauczyłem się w czasie tegorocznego Tour de France. Andy Schleck zaliczył bardzo dobry występ, więc jesteśmy bardzo zadowoleni. Chociaż osobiście chciałbym spisać się lepiej. Wcześniej dobrze pojechałem Tour de Suisse, więc być może tam straciłem zbyt dużo sił. W kolejnych latach chciałbym lepiej poznać swoje ciało. Tak, żeby wiedzieć, który z wielkich tourów byłby dla mnie najlepszy”.

Po Giro di Lombardia Fuglsang otwiera nowy rozdział w swojej karierze. W następnym roku będzie występował w nowym zespole braci Schlecków. Jednak po wyścigu najważniejszy stanie się odpoczynek po wyczerpującym sezonie: „Będę długo odpoczywał. Myślę, że około pięciu tygodni. Do treningów wrócę w połowie listopada”.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna