poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Vuelta - 2. etap

Yauheni Hutarovich (FDJ) został zaskakującym zwycięzcą 2. etapu Vuelty a Espana. Za plecami zostawił Marka Cavendisha (Columbia-HTC), Tylera Farrara (Garmin-Transitions) i Alessandro Petacchiego (Lampre).


Dla Białorusina było to pierwsze zwycięstwo w wyścigu z cyklu Wielkich Tourów w karierze. „Moje zwycięstwo może niektórych dziwić, ale to mój trzeci start w wyścigu tej klasy, więc nie jestem nowicjuszem. Etapowe zwycięstwo w Tour de Pologne było moim pierwszym na poziomie Pro Tour i sprawiło, że jestem teraz dużo bardziej pewny siebie, niż wcześniej” – powiedział Hutarovich.

Kolarz FDJ opowiedział też o końcowych metrach etapu: „Koledzy z zespołu wyprowadzili mnie na dobrą pozycję. Ustawiłem się tuż za Cavendishem i czekałem na właściwy moment. Wiedziałem, że taki przyjdzie, bo Mark nie wydawał się zbyt mocny. Ruszyłem do ataku i udało się”.

Góra klasyfikacji generalnej nie uległa zmianie. Liderem wyścigu pozostał Mark Cavendish.

Maciej Paterski (Liquigas) ukończył etap na 127. miejscu.

Etykiety: , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna