poniedziałek, 28 grudnia 2009

Wzmocnienie Quick Step


Andreas Stauff podpisał 2-letni kontrakt z zespołem Quick Step.

22-letni Niemiec jest sprinterem. Jego największym sukcesem jest triumf w wyścigu Tour de l'Avenir.

"Cieszę się, że dołączyłem do Quick Step. To dla mnie wielka szansa i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję" - powiedział Stauff.

Drużyna Quick Step nie zamknęła jeszcze kadry, ponieważ menedżer zespołu Patrick Lefevere wciąz liczy na podpisanie kontraktu z Alberto Contadorem i jego najbliższymi pomocnikami. Wydaje się to jednak mało prawdopodobne. Zwłaszcza po informacji ze strony firmy Specialized o zaprzestaniu dostarczania sprzętu i środków finansowych belgijskiej ekipie. Jednym z efektów tej decyzji jest odejście z Quick Step Allana Davisa. O czym pisałem wcześniej.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna