poniedziałek, 14 grudnia 2009

Kolejny kolarz w RadioShack


Amerykański weteran Jason McCartney po dwóch latach występów w Saxo Bank przechodzi do RadioShack.

McCartney specjalizuje się w jeździe górskiej. W czasie występów w Saxo Bank dwukrotnie zdobywał koszulkę najlepszego górala. W wyścigach: Tour of California oraz Tour of Georgia.

Amerykanin wyjaśnia, co sprawiło, że zdecydował się na odejście z duńskiej ekipy: "Saxo Bank miało na początku amerykańskiego sponsora, ale teraz wspierają ich przede wszystkim firmy z Danii, które chcą, aby kierownictwo zespołu stawiało na młodych kolarzy z tego właśnie kraju.".

Amerykanin nie ma wątpliwości, że będzie idealnie pasował do składu RadioShack: "Oni znają mnie, a ja ich. Znają moje zalety. Jestem tutaj przede wszystkim, żeby pomóc Leviemu i Lance'owi w czasie wyścigów wieloetapowych. Bardzo dobrze jeżdzę w górach. Mogę również prowadzić peleton w płaskim terenie. Jestem bardzo wszechstronny. Myślę, że pasuję do tego zespołu.".

36-letni kolarz zdaje sobie sprawę, że jego kariera nie będzie trwała długo: "Myślę, że po tym sezonie pojeżdzę jeszcze dwa lata w Europie i zakończę karierę. Albo wrócę do Stanów i będę startował w jednym z amerykańskich zespołów".

Etykiety: , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna