czwartek, 2 maja 2013

Basso nie wystartuje w Giro d'Italia

Cannondale poinformował, że Ivan Basso nie stanie na starcie Giro d'Italia.

U włoskiego kolarza wykryto cystę. Jego miejsce zajmie Damiano Caruso. Cystę wykryto w czasie środowych badań i natychmiast rozpoczęto leczenie.

"Byłem tym zupełnie zaskoczony. Miałem podwyższoną temperaturę w sobotę, następnego dnia czułem się znacznie lepiej" - powiedział Basso.

Dla Ivana Basso wiadomość pojawiła się w najgorszym momencie. "Byłem gotowy na dobry występ i miałem przekonanie, że osiągnę dobry wynik. Giro jest wyścigiem, który kocham najmocniej. Jestem przekonany, że pojadę w nim za rok" - dodał Włoch.

35-letni kolarz dwukrotnie stawał na najwyższym podium - w 2006 i 2010 roku. W ubiegłym sezonie zajął 5. miejsce.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna