środa, 1 maja 2013

Petacchi poza Giro d'Italia

Po ogłoszeniu składu Omega Pharma-Quick Step stało się jasne, że Petacchi nie wystąpi na Giro d'Italia.


UCI nie zgodziło się, aby Alessandro Petacchi podpisał kontrakt z belgijskim zespołem poza oknem transferowym.

39-letni Włoch nadal ma szanse na podpisanie kontraktu z nowym zespołem przed otwarciem okna transferowego 1. sierpnia, ale nie jest pewne, czy Omega nadal będzie zainteresowana jego zatrudnieniem.

"W wieku 39 lat mogłem wspomagać młodszych kolegów, ale teraz jest to niemożliwe. jestem zawiedziony, ale liczę, że dane mi będzie spotkać się z władzami UCI, aby rozwiązać biurokratyczne trudności, które nie pozwoliły na mój powrót" - napisał w oświadczeniu Alessandro Petacchi.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna