wtorek, 14 grudnia 2010

Pereiro piłkarzem

Oscar Pereiro rozpoczął treningi z trzecioligowym klubem hiszpańskim Coruxo.


Zwycięzca Tour de France 2006 zakończył w tym sezonie karierę, Jego ostatnim zespołem była Astana. Jednak nie wytrzymał zbyt długo na sportowej emeryturze. „Gra w piłkę nożną była jednym z moich marzeń, dlatego moja obecność w Coruxo bardzo mnie cieszy” – powiedział Pereiro.

Coruxo jest klubem zajmuje obecnie 14. miejsce w grupie 1 hiszpańskiej Segunda Division B, czyli trzeciej ligi. Pereiro rozpoczął treningi dzisiaj i jego przygoda z piłką nożną rozpocznie się od meczów w drużynie rezerw. „Zagram w ekipie rezerw, ale trenował będę z pierwszym zespołem. Każdego dnia będę uczył się czegoś nowego od moich nowych kolegów. Będę występował tam, gdzie wskaże trener, ale zawsze najlepiej czułem się jako pomocnik” – dodał hiszpański kolarz.

Etykiety: ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna