piątek, 10 grudnia 2010

Breschel rezygnuje z zespołu

Matti Breschel jest jednym z niewielu kolarzy, którzy opuszczając Saxo Bank nie podpisał kontraktu z Luxemburg Pro Cycling Project. Duńczyk będzie bronił barw Rabobank.


„Jestem przekonany, że ta drużyna będzie osiągała bardzo dobre wyniki, ale nie chciałem być jego częścią, ponieważ rozpoczęcie działalności nowej ekipy zawsze powoduje wolniejszy start i przesunięcie wyników na późniejsze terminy. Nie mam na tyle cierpliwości, żeby przegrywać w wyścigach na początku sezonu” – powiedział Breschel.

Saxo Bank opuściło jedenastu kolarzy. Ośmiu z nich podpisało kontrakty z nowym luksemburskim zespołem. Tak duży exodus komentuje również Breschel: „Jest mi żal Bjarne, ale musimy się również zastanowić, dlaczego tak wielu zawodników opuściło drużynę. W ekipie było wiele problemów logistycznych i komunikacyjnych, z którymi Bjarne zwyczajnie sobie nie radził. Wpływ na to miał również brak pieniędzy”.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna