środa, 22 września 2010

Pate przechodzi do HTC-Columbia

Danny Pate będzie od nowego sezonu występował w zespole HTC-Columbia. Opuszcza Garmin-Transitions po czterech latach.


„Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyjścia Danny’ego. Obserwowaliśmy go od jakiegoś czasu i spodobał nam się styl jego jazdy. Wierzymy, że nadal może się rozwijać” – powiedział Rolf Aldag, menedżer zespołu.

Ze zmiany otoczenia zadowolony jest również Pate: „Spędziłem w Garmin cztery wspaniałe lata. Od połowy tego sezonu zauważyłem, że wokół mnie dochodzi do różnych zmian. Postanowiłem i ja coś zmienić. Kiedy otrzymałem ofertę od HTC-Columbia, wiedziałem, że to odpowiednie dla mnie miejsce. Jestem doświadczonym zawodnikiem, ale wiem też, że mogę się jeszcze rozwijać”.

31-letni Amerykanin rozpoczął zawodową karierę w sezonie 2000. W latach 2001-2006 występował w kilku amerykańskich zespołach. Od sezonu 2007 występował w Slipstream. W latach 2008 i 2009 Pate był w kadrach na wyścigi Giro d’Italia i Tour de France. Jednak w tym roku nie znalazł miejsca w żadnym z wielkich wyścigów.

Jego specjalnością jest pomaganie liderom zespołu. Dobrze czuje się w jeździe w górach i próbach czasowych. W tej ostatniej konkurencji był nawet mistrzem świata U23 w 2001 roku.

Etykiety: , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna