piątek, 8 stycznia 2010

Freire zmienia zdanie


Hiszpański sprinter Oscar Freire (Rabobank) powiedział, że jeśli sezon 2010 będzie dla niego dobry, to nie zakończy kariery z końcem tego roku.

O planach zakończenia kariery przez Freire w tym sezonie pisałem wcześniej. Tymczasem 34-letni kolarz zapowiedział, że być moż,e w barwach Rabobank, będzie występował jeszcze dłużej. "Chciałbym występować w sezonie 2011. Stawiam sobie jeden warunek, żeby tak się stało. Moje występy w tym sezonie muszą być naprawdę dobre" - powiedział Freire.

Zawodnik Rabobank zdradził też swoje plany startowe, które znacznie różnią się od gdzie startował wcześniej: "Najważniejszą różnicą w porównaniu do lat poprzednich będzie start w Giro d'Italia. Jeszcze nigdy nie miałem okazji, żeby wystąpić w tym wyścigu. Końcówki etapów są tam bardzo ciężkie, więc zespołom trudniej będzie kontrolować sytuację. To idealne warunki dla mnie. Chciałbym odnieść chociaż jedno etpowe zwycięstwo".

Freire zapowiedział również, że nie wystąpi w Vuelcie. "W tym roku przygotuję się nieco inaczej do Mistrzostw Świata. Nie sądzę, żeby był to dla mnie jakiś problem" - dodał Hiszpan.

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna