środa, 6 stycznia 2010

Wielki powrót Ricco?


Riccardo Ricco powróci do ścigania 18. marca po odbyciu 20-miesięcznej kary zawieszenia i liczy na bardzo dobre występy.

"Przyznałem się do popełnienia złych czynów. Jedyną rzeczą, o jakiej chcę teraz myśleć, jest rower. Jestem w stanie wrócić do wielkiego ścigania. Jestem tego pewien" - powiedział Riccardo Ricco.

Włoch podpisał kontrakt z prokontynentalnym zespołem Ceraminca Flaminia. Ma on obowiązywać do końca sezonu 2011. Głównymi celami, jakie Ricco stawia przed sobą i drużyną, są starty w wyścigach Milan Sanremo oraz Giro d'Italia. "Jeśłi nie będę mógł wziąć udziału w tych wyścigach, to po prostu zmienię mój plan startów" - powiedział kolarz.

Ricco zdaje sobie również sprawę, że jego powrót może być nienajlepiej przyjęty: "Przeciw mnie są dokładnie Ci sami ludzie, którzy byli mi nieprzychylni przed zawieszeniem. Nie możesz uszczęśliwić wszystkich. najważniejsze dla mnie jest to, że osoby mi najbliższe bardzo mnie wspierają".

Etykiety: , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna