środa, 6 stycznia 2010

Astana ze Specialized


Firma Specialized będzie głównym dostarczycielem sprzętu rowerowego zespołu Astana w sezonie 2010.

Nowe rowery zdążył już przetestować Alberto Contador. "Spełniają moje wszystkie wymagania. Rowery są sztywne, lekkie, a sam Specialized jest otwarty na wszystkie uwagi, co często może decydować o zwycięstwach. Wydaje mi się, że dokonaliśmy najlepszego wyboru" - powiedział Hiszpan.

Contador ukończył pierwszą część przygotowań. Sezon rozpocznie startem w wyścigu Volta ao Algarve, który rozpocznie się 17. lutego. "Podobał mi się zeszłoroczna edycja wyścigu i wydaje mi się, że to dobry sposób na rozpoczęcie sezonu. W tamtym roku wygrałem, ale w tym podejdę do tych zawodów spokojniej" - dodał Contador. Kolejnymi wyścigami, w których weźmie udział będą: Paris Nice, Volta a Catalunya i, być może, Tour of the Basque Country.

Etykiety: , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna