czwartek, 10 grudnia 2009

Wiggins w Team Sky


Potwierdziły się krążące od kilku tygdoni plotki. Bradley Wiggins podpisał kontrakt z Team Sky. Umowa ma obowiązywać cztery lata.

"Mam za sobą fantastyczny rok. Mój występ w Tour de France przeszedł nie tylko moje oczekiwania i sprawił, że mierzę jeszcze wyżej. Wiem, że jestem w stanie jeszcze się rozwijać, a Team Sky daje mi takie możliwości" - powiedział Bradley Wiggins.

29-letni Brytyjczyk ukończył tegoroczny Tour de France na 4. miejscu. Jego transfer zwiększa szanse Team Sky na zdobycie zaproszenia na najważniejszy wyścig w roku.

"Bradley wraca do domu. Pasuje do nas idealnie. Jest świetnym sportowcem i osiąga znakomite rezultaty. A przy tym nadal się rozwija" - powiedział Dave Brailsford, szef Team Sky.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna