czwartek, 30 grudnia 2010

Morajko wraca

Jacek Morajko ponownie podpisał kontrakt z CCC Polsat.


Polak już raz podpisał się pod umową z CCC, ale po tym jak otrzymał propozycję przejścia do Pegasus Sports poprosił o jego rozwiązania. Polski zespół przystał na tą propozycję. Po problemach Australijczyków z licencją Morajko wrócił do CCC.

„Cieszę się, że w tym ciężkim dla mnie czasie CCC Polsat wyciągnął do mnie pomocną dłoń” – powiedział Jacek Morajko.

Z takiego obrotu spraw zadowolony jest przede wszystkim Piotr Wadecki: „Kiedy dowiedziałem się o problemach Pegasus Sports, od razu pomyślałem o Jacku. Nie mogłem sobie wyobrazić, żeby najlepszy polski kolarz jeździł w trzeciej dywizji. Jestem bardzo szczęśliwy, że Jacek będzie startował w naszym zespole”.

Etykiety: , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna