czwartek, 30 grudnia 2010

Prezenty od RadioShack

Doświadczeni sprinterzy Robbie McEwen i Robbie Hunter otrzymali najlepsze prezenty świąteczno-noworoczne, jakie mogli sobie wymarzyć. Kontrakty z dobrą ekipą.


Obaj kolarze podpisali umowy z RadioShack po tym, jak Pegasus Sports nie zagwarantował sobie licencji ProTour a potem ProConti na sezon 2011. Amerykańska ekipa pozostawała bez znaczących sprinterów, od kiedy Gert Steegmans zdecydował się przejść do Quick Step.

„Jest mi żal kolarzy i działaczy Pegasus Sports, ale Ci zawodnicy zasługiwali na starty na najwyższym poziomie. Cieszę się, że ta dwójka trafiła właśnie do nas. Myślę, że będą w stanie odnieść kilka zwycięstw w nadchodzącym sezonie. Dodatkowym i bezcennym wkładem tych kolarzy będzie ogromne doświadczenie, którym będą mogli dzielić się z młodymi zawodnikami” – powiedział Johan Bruyneel, menedżer RadioShack.

Z takiego obrotu spraw zadowoleni są też sami kolarze. „Johan Bruyneel zaproponował mi starty w drużynie, która bardzo mi odpowiada. Jestem szczęśliwy i wdzięczny. Wierzę i wiem, że nadal jestem jednym z najszybszych kolarzy na świecie. Młodzi sprinterzy jak Cavendish, Farrar czy Greipel są trudni do pokonania, ale należę do elity sprinterskiej w peletonie. Nadal mam sporo do zaoferowania. Nie chcę po prostu startować przez kolejny rok, żeby moja kariera była jeszcze dłuższa. Czuję się na siłach, aby powalczyć na ostatnich kilometrach” – powiedział Robbie McEwen.

Z kolei Robbie Hunter dodał: „RadioShack jest dla mnie bardzo dobrym miejscem. Udowodniłem w poprzednich latach, że mogę poświęcić swoje ambicje na rzecz pomocy innemu kolarzowi. Tak jak robiłem to w tym sezonie dla Tylera Farrara. W RadioShack będę pełnił podobną rolę. Wiem też, że będę miał okazje do walki o swoje zwycięstwa”.

Skład RadioShack na sezon 2011:
Lance Armstrong (USA)
Fumiyuki Beppu (Japonia)
Sam Bewley (Nowa Zelandia)
Jani Brajkovic (Słowenia)
Matthew Busche (USA)
Manuel Cardoso (Portugalia)
Philip Deignan (Irlandia)
Ben Hermans (Belgia)
Chris Horner (USA)
Robbie Hunter (RPA)
Markel Irizar (Hiszpania)
Ben King (USA)
Andreas Klöden (Niemcy)
Michal Kwiatkowski (Polska)
Levi Leipheimer (USA)
Geoffroy Lequatre (Francja)
Tiago Machado (Portugalia)
Jason McCartney (USA)
Robbie McEwen (Australia)
Dmitriy Muravyev (Kazachstan)
Nélson Oliveira (Portugalia)
Sérgio Paulinho (Portugalia)
Yaroslav Popovych (Ukraina)
Gregory Rast (Szwajcaria)
Sébastien Rosseler (Belgia)
Ivan Rovny (Rosja)
Jesse Sergent (Nowa Zelandia)
Bjørn Selander (USA)
Haimar Zubeldia (Hiszpania)

Etykiety: , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna