sobota, 1 maja 2010

Cervelo na Giro

Cervelo TestTeam ogłosiło skład na Giro d'Italia. Liderem zespołu będzie Carlos Sastre (na zdj.).



Hiszpański kolarz ma przed sobą jedno zadanie. Triumf w Giro d'Italia. Kierownictwo zespołu liczy także na zwycięstwo etapowe. "W tamtym roku zaliczyłem bardzo dobry występ na Giro. Byłem trzeci i wygrałem dwa etapy. fakt, że jeszcze nigdy nie wygrałem tego wyścigu dodatkowo mnie motywuje. Tegoroczna trasa jest stworzona dla kolarzy o mojej charakterystyce" - powiedział Sastre.

Zdecydowano się na wielu kolarzy, którzy dobrze spisali się w ubiegłorocznej edycji wyścigu. "Połowa naszego składu jest taka sama jak w zeszłym roku. dzięki temu na Giro pojawimy się jako doświadczona ekipa" - powiedział Alex Sans Vega, dyrektor sportowy Cervelo TestTeam.

Skład Cervelo na Giro d'Italia:
Inigo Cuesta
Volodimir Gustov
Ted King
Ignatas Konovalovas
Daniel Lloyd
Gabriel Rasch
Carlos Sastre
Xavier Tondo
Marcel Wyss

W rezerwie pozostają Davide Appollonio oraz Stefan Denifl.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna