środa, 2 grudnia 2009

Breschel kontuzjowany


Matti Breschel doznał kontuzji kostki na pierwszym obozie treningowym Saxo Bank.

"Stanąłem na kamieniu i moja kostka nienaturalnie się wygięła. Nasz lekarz od razu przyłożył mi do niej lód i teraz jest znacznie lepiej. Jestem pewien, że nie jest złamana, ale ten ból bardzo mnie irytuje" - powiedział Breschel.

Saxo Bank swoje spotkanie zorganizowało w miejscowości Fuertaventura na Wyspach Kanaryjskich. Zgodnie z tradycją duńskiej ekipy tuż po obozie zostanie zorganizowany obóz przetrwania dla jej kolarzy. Jego głównym założeniem jest integracja zespołu w warunkach ekstremalnych. Z powodu kontuzji Matti Breschel najprawdopodobniej nie weźmie w nim udziału.

Etykiety: ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna