niedziela, 8 listopada 2009

Deignan dłużej w Cervelo


Na zakończenie bardzo obfitego w sukcesy sezonu, Philip Deignan (Cervelo) podpisał nową umowę ze swoim dotychczasowym zespołem.

Nowa umowa między irlandzkim kolarzem a Cervelo TestTeam będzie obowiązywała przez dwa lata. Poprzednia umowa wygasała z końcem sezonu 2010.

Rok 2009 był jak do tej pory najlepszym w karierze Deignana. 26-letni kolarz wygrał etap w Vuelta a Espana i zajął 9. miejsce w klasyfikacji generalnej hiszpańskiego wyścigu. "Ten rok był dla mnie bardzo ważny. W poprzednich sezonach często musiałem zmagać się z chorobami i kontuzjami. Cieszę się, że mimo tego pokazałem, że jestem w stanie jeździć dobrze. Jestem szczęśliwy z przedłużenia umowy z Cervelo. Cieszę się, że swoimi występami mogłem odpłacić za zaufanie jakim mnie obdarzono rok temu, kiedy podpisywałem tu pierwszy kontrakt" - powiedział Deignan.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna