poniedziałek, 28 września 2009

Michał Kwiatkowski w Caisse d’Epargne


Michał Kwiatkowski podpisał kontrakt z zespołem Caja Rural. Klubem, który jest zapleczem dla zespołu Caisse d. Epargne.

- Miałem okazję od razu podpisać kontrakt z ProTourem, ale wspólnie uznaliśmy, że lepiej będzie gdy pierwszy sezon przejeżdżę w Caja Rural. Jest tu trochę mniej wyścigów i są troszkę lżejsze, więc na początek to dobry krok, żeby wejść na wyższy poziom. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pokładane są we mnie ogromne nadzieje i na pewno nie chcę tego zepsuć. To dla mnie wielka szansa i nie zmarnuję jej - powiedział Michał Kwiatkowski.

Najprawdopodobniej razem z Michałem Kwiatkowskim w zespole Caja Rural będzię się ścigał również jego brat, Radosław.

Etykiety: , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna