niedziela, 30 sierpnia 2009

Opinie na temat pierwszego etapu Vuelty

Poniżej kilka opinii na temat prologu, który przebiegał w zmieniających się warunkach. Niektórzy kolarze mieli okazję jechać po suchym torze, z kolei inni zmuszeni byli do ścigania się po umiarkowanie mokrej jezdni.

Jens Mouris (Vacansoleil) - 4. miejsce:
"Czekałem na ten etap od początku sezonu. Liczyłem na miejsce w pierwszej piątce zawodników. Naszym celem w tym wyścigu jest pomoc naszemu sprinterowi Borutowi Bozicowi."

Alejandro Valverde (Caisse d'Epargne) - 9. miejsce:
"Jestem zadowolony ze swojego czasu. Zacząłem bardzo szybko i utrzymałem tempo do ostatniego metra."

Ignas Konovalovas (Cervelo TestTeam) - 18. miejsce:
"Nie odczuwałem dzisiaj niczego specjalnego. Po prostu kręciłem pedałami."

Samuel Sanchez (Euskaltel-Euskadi) - 29 miejsce:
"Oceniam swój występ pozytywnie. Osiągnąłem czas zbliżony do czasów moich najgroźniejszych rywali. Było bardzo wietrznie."

Simon Gerrans (Cervelo TestTeam) - 104. miejsce:
"Przed startem czułem się naprawdę dobrze, ale kiedy jechałem padało. Nie mogłem podejmować zbyt dużego ryzyka."

Etykiety: , , , , , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna