piątek, 18 września 2009

Roux zwyciężył w 17. etapie Vuelty


Francuski kolarz Anthony Roux (Francaise des Jeux) został zwycięzcą 17. etapu wyścigu Vuelta a Espana.

Roux, razem z kilkoma zawodnikami, zaatakował na pierwszych kilometrach etapu. Uciekinierzy osiągnęli 7-minutową przewagę na 25. kilometrze. Etap miał niemal identyczny przebieg, jak każdy płaski odcinek tegorocznego wyścigu i peleton od pewnego momentu zaczął odrabiać stratę do uciekającej grupy. Jedyna różnica była taka, że po raz pierwszy triumfował jeden z uciekających. Roux o włos wyprzedził finiszujący peleton.

"Pięć kilometrów przed metą zaczęliśmy się nawzajem atakować. Wiedziałem, że mam szansę wygrać z Martijnem Maaskantem. Przez moment jechałem zanim, żeby odpocząć, a pięćset metrów przed metą ruszyłem do przodu nie oglądając się za siebie. Dałem z siebie absolutnie wszystko. Jestem bardzo szczęśliwy" - powiedział Anthony Roux.

Na trasie etapu doszło do nieprzyjemnego zdarzenia. W wyniku kraksy ucierpieli Robert Gesink (Rabobank) oraz Ezequiel Mosquera (Xacobeo Galicia). Po przeprowadzonych badaniach, lekarze dopuścili ich jednak do dalszej jazdy.

Etykiety: , , , , , , ,

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna